30 Eylül 2014 Salı

Clarisonic MİA 2


Yaklaşık 1yıldır araştırdığım, pahalı diye düşündüğüm, sonuçta dayanamayıp aldığım ve 3aydır kullandığım, Clarisonic Mia 2. 
Rouccatane tedavisi gördüğümü ve cildimin ne kadar değerli olduğunu anladığımı  BURADAKİ YAZIMDA anlatmıştım. Tedavim bittikten 6ay sonra doktorumun da önerisiyle Clarisonic araştırmaya başladım. Çünkü düzenli cilt bakımına gitmeyen, gittiği yerlerdeki temizleyici-nemlendirici satma çabasına sinir olan birisiyim.
Cildimi hergün sabah-akşam elimle-pamukla temizlerim diyenlerdenseniz; Clarisonic'in 6 kat daha iyi temizlediği kanıtlanmış bir gerçek.
Ayrıca cilt bakımı en ucuz haliyle 100TL. Yıl boyunca ayda 1 düzenli cilt bakımı yaptırmak mı yoksa Clarisonic mi diye sorayım, siz cevaplayın.
Ülkemizde Sephoralarda bulunan yüz temizleme aletinin, 440tl fiyatı ve (3ayda 1değiştirilen) 60tl başlık fiyatı var. Dolar arttıkça artan fiyat, malesef dolar düştükçe düşmüyor :(
Aldığınız anda, kutudan; mıknatıslı şarj aleti, hassas cilt başlığı, temizleyici jeli ve seyahat kabı çıkıyor. Aletin üzerinde 2 hız aşaması ve bir açma-kapama düğmesi var.
Makine ilk şarjı -24 saat
Sonraki kullanımlarda tam şarj süresi ise -12 saat
Tam şarj ile 24 kullanım imkanı sunuyor.
Su geçirmez olduğu için rahatlıkla yıkayabilir, duşta güvenle kullanabilirsiniz.
Zamanlayıcı (timer) 1dakikaya ayarlanmış. 20 saniye alın- 20 saniye burun çene- 10'ar saniye de yanaklar için. Yeni bölgeye geçmeniz için sizi titreşimle uyarıyor.
Clarisonic, sadece JEL temizleyici ile çalışıyor. Tabii cilde uygulunan kuru yağlarla da kullanmak mümkün. Başlık dönmüyor, titreşim ile çalıştığı için krem ya da peeling yapan zerrecikli ürünler, makinenin içine kaçabilir ve makinenizi bozabilir.
Hassas başlıkla kullansanız dahi, makineyi cildinize bastırmamanız gerekiyor. Çünkü başlıktaki kıl sayısı ve sıklığı fazla olduğu için, cidinizi tahriş edebilirsiniz. Hassas başlık haricinde normal cilt ve derin gözenek temizleme başlıklarını da, isteğe bağlı olarak alabilirsiniz. 
Makyajınızı çıkartmak için de Clarisonic kullanabilirsiniz. Fakat başlıklarınızı (3-4ay) uzun süreli kullanmak istiyorsanız; bunu tavsiye etmem.

Şimdi gelelim bana sıkça sorulan sorulara;
İLK KULLANIMDA SİVİLCE YAPTI MI? EVET 
Ben başlangıçta Clarisonic'i 3 günde 1kez kullanarak, cildimi alıştırmaya çalıştım. 
Cildi soyduğu ve cildin altında bulunan fazla yağı, yüzeye çıkarttığı için sivilce yapması doğal. Ben ki; rouccutane tedavisi görmeme rağmen makineyi kullanmaya başladığım 2 hafta boyunca, cildimde ufak ufak sivilceler oluştu. Fakat ben de 3.hafta da sivilceler yok oldu. Yaz boyunca memnuniyetle kullandım yaz bitişiyle makine başlığımı, derin gözenek temizleme başlığı ile değiştirdim ve yüzümde yine 1-2 sivilce oluştu, 1hafta içinde onlar da kayboldu. Şimdi ise, haftaiçi 1gün arayla, günde 1 kez hassas başlıkla, haftasonu 1gün de, günde 1 kez derin gözenek başlığı ile kullanıyorum.

İŞE YARIYOR MU? EVET
Makineyi kullandığım ilk andan itibaren; temizlik sonrasında yüzüme sürdüğüm, nemlendirici ve serumdan %70 daha fazla sonuç alıyorum. Bunu nereden anladığıma gelince; gözle görülür şekilde cildim daha pürüzsüz, yumuşak ve parlak.
Burun ve yanaklarımdaki siyah nokta oluşumunda, ciddi anlamda azalma olduğunu gözlemledim.
Bu makinenin etkisi mi bilemem ama dudak kenarımdaki ince mimik kırışıklığının, açılarak daha da inceldiğini farkettim. Makinenin etkisi olmasa da, sonrasındaki kremlerden aldığım fayda arttığı için bu sonucu görmüş olabilirim.
Okuduğunuz için TEŞEKKÜRLER
Yorum ve karar sizin ;)


1 yorum:

Yorum :