28 Haziran 2014 Cumartesi

YVES ROCHER SEBO VEGETAL Gözenek Sıkılaştırıcı Serum

Selam Kızlar 
Yves Rocher indirimini hatta online sitesini biliyorsunuz.
Benim size bahsetmek istediğim karma-yağlı ciltlere özel oluşturulan Sebo Vegetal serisi.
Seride nemlendirici jel- temizleyici jel- nemlendirici krem- tonik- maske- peeling ve bir de serum yer alıyor. 
Serinin özelliği Kaside kökünden elde edilen tozun, cildin yağ üretimini kontrol edebilmesi ve yağlanma-sivilcelenmeye karşı matlık sağlaması.
Ben nemlendirici kremini kullanıp oldukça memnun kaldıktan sonra, bir de serumunu denemek istedim.
30ml olan bu serum, gözeneklerdeki tıkanıklığı giderip, gözenekleri sıkılaştırmayı ve cildi matlaştırmayı vaadediyor. İçeriğinde ise; paraben, renklendirici, petrol bulunmuyor. 
Birçok YvesRocher ürünü gibi temiz bir içeriğe sahip.

KULLANIM: Temizleyip, nemlendirdiğiniz cilde 1-2 fıs ürünü parmaklarınızla ısıtarak uyguluyorsunuz. Sabah ve akşam düzenli kullanmanız öneriliyor.

Ben yaklaşık 7-8ay gibi bir süredir düzenli kullanıyorum ve gözeneklerimi sıkılaştırdığını gözlemlemedim. Fakat bir çok pahalı benzerlerini de deneyip bir sonuç alamadığım olmuştur. 
(Mesela 2yıl düzenli olarak Estee Lauder idealist pore minimizing skin refinisher kullanmışlığım ve gözeneklerimde en ufak bir küçülme gözlemleyememişliğim var)
Bu sebeple, gözenek küçültücü krem- losyon- serumların hızlı ve kesin bir sonuç vermeyeceğinin bilincinde olanlardanım :)
Ürünün sevdiğim yanları;
- Hazır indirimdeyken (48tl > 30tl'ye düşüyor) fiyatı
- Ultra matlaştırıcı görevinin hakkını vermesi (Ürünü kullanıp, makyaj yaptığım kış günlerinde T bölgem için asla pudra uygulamadım)
- Cilde temiz ve yumuşaklık hissi kazandırması 
- Temiz içerikli bir ürün olması
Bu artılar ve fiyatıyla denemeyi hakeden bir ürün ;)


2 yorum:

  1. Benim cilt tipime uygun bir ürün. Denemek isterim. Güzel bir post olmuş. Ellerine saglik. :)
    Lapermstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum :