19 Haziran 2014 Perşembe

YVES ROCHER BIO CULTURE- BİODERMA H2O TEMİZLEYİCİ

Herkese Merhaba
Doğal içerikli ürünler günden güne önem kazanırken, bizler parabensiz ürünlere daha da dikkat etmeye başlamışken sizlere uzun zamandır yazmak istediğim bir ürünü ancak yazma fırsatı buluyorum. Yves Rocher BIO CULTURE serisinden Alovera Jel Temizleyici. BIO CULTURE serisi %98-%99 naturel bir seri, paraben-parfüm ve renklendirici madde içermiyor. %99organik duş jelleri ve bir de %100 organik bir dudak balsamını bu seride bulabilirsiniz.
Ben yaz aylarının da gelmesiyle Bioderma H2O temizleyicimi bir kenara bırakıp, yaklaşık 3-4yıldır fotoğrafta ortada görmüş olduğunuz Aloevera Jel ile hem makyajımı hem de makyajsız cildimi temizlemek için kullanıyorum. Aloevera nemlendirme özelliği yüksek olduğundan cildimi gerip, kurutmuyor. Fakat her indirimde gidip yedeklediğim için ancak farkettim ki, bu ürün piyasadan kalkmış hem de sebep olarak, parfümsüz olmasından şikayet eden müşteriler gösterilmiş. Bu çok saçma çünkü yabancı siteleri, blogları incelerseniz göreceksiniz ki, Aloevera Jeli içen, yanık tedavisinde kullanan, saç ve cilt için maske yapımında kullanan birçok insan varken, ben Türkiye'de Aloevera Jel bulamıyorum var olan da kaldırılıyor.
 Durum böyle olunca ben tabii ki, Bioderma H2O temizleyicime geri döndüm fakat bana %98-%99 doğal içerikli bir temizleme jeli ya da doğal Aloevera jel bulabileceğim tavsiyeleriniz varsa, lütfen hemen yorum bırakın. Yoksa Aloeverayı bitki halinde alıp, yetiştirmeye başlayabilirim :)
Bu arada The Body Shop'da %98 doğal içerikli bir temizleyici köpük ve Çay ağacı özlü serisini de alıp denenecekler arasına ekledim.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Okuduğunuz için TEŞEKKÜRLER ;)

4 yorum:

  1. YR´in bu aloevera serisini görmemistim daha, demek okadar iyiler, güle güle kullan tatlim :) Biodermayi tek göz makyajimi cikartmak icin kullaniyorum, kesinlikle iyi bir ürün :)
    Birde seni takibe alacaktim ama hata bildirimi yapiyor maalesef kac kere denedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aloevera serisinde temizleyiciyi iptal edip, peeling ve duş jellerini bırakmışlar malesef. Takip için link hatasını çözemedim ama siteye üye ol linki yanindaki iç içe geçmiş kutulara tıklaman yeterli oluyor

      Sil
    2. ha simdi oldu :) tatlim bak söyle suraya gir:

      https://www.blogger.com/template-editor.g?blogID=1919434662000252334

      ve ordan sitedeki yazilarinin genisligini ayarlayabiliyorsun, örnegin benimki 1180´e 250

      dene bakalim, yapamazsan ben yaparim sana ama sifren lazim olur :)

      Sil
    3. Sağol tatlim ;) komple şablon değişikliği yaptım ve sablondaki genişlik ayarını otomatik haliyle kullandim fakat benim GFClinkim problemli sanırım çünkü düzelmedi :(

      Sil

Yorum :