26 Haziran 2014 Perşembe

21Haziran- 6Temmuz 2014 SEPHORA İNDİRİMi ve ALIŞVERİŞ TURU

Herkese Merhaba
Sephoradan indirim maili aldığım gün, son indirim zamanında birşey bulamadığım için indirimi pek önemsemedim. Kış sezonu indirim yazım için TIK TIK
Fondötenler 20 -Rujlar 10- Eyelinerlar 5TL mail içeriği böyle ayrıca sephora markalı bazı ürünler ve Yes To ürünleri %50 indirime giriyor. Dediğim gibi indirim beni pek etkilemedi taa ki instagram hesabımda (@flycyln) sıra sıra FACED TOO ürün fotoğrafları ve %50 indirimli olduğunu görene kadar.
İzmir Alsancak Sephora'da bulunmayan markayı, Agora Sephora'da kocaman standıyla buldum :)
Vee şaşıracaksınız belki ama yıllardır süren, Sephora Alışveriş hayatımda 2.kez çok ilgili, bilgili ve yardımsever bir satış görevlisine denk geldim.
Fotoğraftaki ilk kat Too Faced Fondötenler ve Pudralar
Orta Bölümde ise; her tonda BB kremler, (benim de almış olduğum) kare kahverengi ambalajlı Natural Face kontür paleti, yanındaki ufak ambalajlar ise rujlu far paletleri
Alt bölüm ise pudralar ve tekli farlardan ibaret.
Bunun haricinde tekli rujları, 1-2adet far bazı, aydınlatıcılar, bronzlaştırıcılar mevcuttu. Stoklar ise malesef standda gördüğünüz kadar devamı yok çünkü bu kez kesin olarak TOO FACED markası Türk Pazarından çekiliyor. Gönül isterdi ki, o tekli kalp şeklindeki allıklarından da bulabilelim ama malesef yoktu. Yan standta ise; FrontCover paletler, sephora oje setleri, kuru  ojeler, Yes To nemlendirici ve el kremleri vardı. Onlar da yine %50 indirimli.
Sephora standlarında ise; 2-3 çeşit eyeliner, bolca pudra, tek çeşit ruj, ışıltılı ve mat bir çok renk seçeneğiyle farlar, 2-3 farklı tırnak stickerı mevcuttu. Fondöten ve kapatıcılar ise sadece koyu renklerde 6-7 adet kalmıştı.
25TL'ye Iyon özellikli saç fırçası, yine 25TL'ye istediğiniz çok çeşitli makyaj fırçalarına da bu indirimle sahip olabilirsiniz.
%50 indirimle SEPHORA MARKA yaşlılık karşıtı göz kremi, gözenek serumu, karma yağlı ciltler için maskeler ve nemlendiriciler mevcuttu. Hem de bunların çoğu paraben içermiyor :)
Ayrıca malesef Sephora markalı olsa da, oje çıkarıcı ve göz makyajı temizleyici solüsyonlar indirime girmemiş. Fakat seyahatler için ufak boy Travel Setler hem çok kullanışlı hem de yine %50 indirimlilerdi. Aynı şekilde vücut yağları, selülit kremleri de ;)
BENEFİT indirimli ürünlerin ise malesef stoğu bitmişti ve yine indirimde Benefit ürününe rastlamadım. O.P.I ojeler sınırlı renk seçenekleriyle 25TL iken bazı ürünlerinde %40 indirimi vardı.

İzmir Agora Sephora'da Benefit bünyesinde kaş alım hizmeti de veriliyor. Fiyatı 32TL. Deneyen memnun kalan çok arkadaşım var ben de gitmişken denemek istedim ama hem gittiğim saat hem de indirim kalabalığı buna izin vermedi. 

Peki ama ben neler aldım?
_ Metalic Silver EYELİNER
_ Combleur 15ml Göz Çevresi Nemlendiricisi =24,95tl
(Yaş 30olunca ilk kırışıklar savaş için gerekli hem zararsız hem uygun fiyatlı diyerek beni denemeye ikna eden görevliye saygılarımla)
_Anti Blemish Nemlendirici 50ml =21.45tl
(Akne oluşumuna karşı etkili, karma-yağlı ciltlere özel)
_TOO FACED Natural Face Palet =57.25tl
_Instant Mouisture Mask =3.95tl (Toz nem maskesi)

Nem maskesinin uygulaması: Poşetin içine su dökülür, çalkalanır ve yüze sürülüp 2-3dk bekletilerek yıkanır.
Kullanımı zor ve uygulama malesef pakette yazmıyor. Fakat suyla karıştığı an toz sanki parafine dönüşüyor ve cildinizi gerçekten de iyi nemlendiriyor.
 Benim anlatacaklarım şimdilik bu kadar  :) Mutlu, keyifli ve bol indirimli alışverişler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum :