27 Mart 2014 Perşembe

Rimmel WAKE ME UP CONCEALER- Kapatıcı/Aydınlatıcı

Selam Kızlar;
Bugün size dünya makyaj bloggerları arasında çok konuşulmuş, ilgi görmüş, Watsons sayesinde nihayet ülkemize de gelmiş bir kapatıcıdan bahsedeceğim.

Rimmel Wake Me Up fondöten yazımdan bu seriyi hatırlayacaksınız. Hatırlamayanlar için işte  O yazı TIK TIK
Bu kapatıcı da aynı fondöteni gibi, uyanır uyanmaz 2 dakikada ışıldamak isteyenlerin imdadına yetişiyor. Adı ve sloganı da tam olarak bu UYAN VE IŞILDA! İçinde çok hafif yapılı ışıltılar var bu sayede cildinizin daha canlı ve parlak görünmesini sağlıyor. Aynı fondöteni gibi orta kapatıcılıkta, renk seçenekleri mevcut olan bir kapatıcı ben fondöteni Soft Beije seçerken, kapatıcı en açık Ivory rengi seçtim. Kapatıcı alırken elmacık kemiğiniz ile şakaklarınızın birleştiği noktada denemenizi tavsiye ederim. Özellikle bu kapatıcıyı almak isteyenlere instagram (flycyln) ve Twitterdan (CeylanFulya) da yardımcı olmaya çalışmış, asla denemeden almamaları gerektiğini tavsiye etmiştim. Bunun sebebi hem renk konusunda iyi karar vermek hem de bazı kapatıcılara cildinizin ne tepki vereceğini test etmek.
Malesef benim gittiğim Watsonsda Ivory rengi tester yoktu ben de denemeye (fondöteni bilip kullandığım için) gerek görmeden aldım. Fakat evde ilk kulllanışım, göz altlarımın yanmasıyla sonuçlandı. Bu yüzden kesinlikle mağazada denemenizi ve o sırada mağazadaki başka ürünlere bakarken, cildinizin tepki verip vermediğini gözlemlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Hassas ve kuru göz altları olanlar bu ürünü pek sevmeyebilirler. Fakat ben alıp, açtığım bu ürünü kapatıcı olarak gözaltımda değil, elmacık kemiklerim, burnum ve dudak üstüm için aydınlatıcı olarak kullanıyorum ve bu açıdan çok memnunum. İçindeki hafif ışıltıları, yumuşak ve akışkan sıvı halini sevdim. Sevmediğim tek nokta lip glosslar gibi bir fırçası olması. Keçe uçlu eyelinerler gibi bir fırçaya sahip olsa daha iyi olurdu. Hem hijyen hem de kullanım açısından ben bu tarz fırçaları malesef sevemedim gitti. Fakat fiyat-ürün performansı iyi olan ürünlerde bu detaya pek takılmamak gerekiyor.
Aydınlık ve ışıltılı günler sizlerle olsun :)

2 yorum:

  1. ben sevdim bu kapatıcıyı bana kötü bir etki de yaratmadı ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim tatlım ben kendisini aydınlatıcı olarak kullaniyorum the balm mary lou etkisi yaratıyor :)

      Sil

Yorum :